Pakilan siirtolapuutarha - suurin ja kaunein

Uutisia

Vedet (24.4.2020)
Vedet saadaan päälle Vapuksi, ellei putki vuotoa löydy. Vessojen ja suihkujen siivous on keskiviikkona, joten Vappuna ne on käytössä.
Puutarha alueelle on laitetu jyrsijöiden pyydyksiä. Tiedote jäsen sivulla
TIEDOTE (20.3.2020)
Suomen hallituksen säätämän valmiuslain nojalla yli kymmenen henkilön kokouksia ei saa pitää. Siirtolapuutarhan hallitus päätti käymässään whatsApp kokouksessa siirtää kevätkokouksen kesäkuun 6 päivään. Tapaaminen grillin ääressä ennen kokousta on peruttu. Seuraa ilmoitustauluja ja yhdistyksen nettisivuja, sillä voimme joutua siirtämään tai perumaan jo sovittuja tapahtumia, kuten jätelavat toukokuulta ja siirtämään saunan ja kesäkahvilan aloitusta. Hallitus
Helsingin Siirtolapuutarhojen Aluejärjestö toimii kaikkien yhdeksän helsinkiläisen siirtolapuutarhan yhteistyöelimenä. Se välittää tietoa, antaa lausuntoja ja keskustelee kaupungin kanssa siirtolapuutarha-asioista. Aluejärjestö etsii nyt henkilöä nettisivujensa https://www.helsinginsiirtolapuutarhat.fi/ uudeksi hoitajaksi. Hommaan kuuluu ajankohtaisten asioiden lisääminen mm Aluejärjestön hallitukselta ja Siirtolapuutarhaliitosta tulevien ohjeiden ja valmiiden tekstien perusteella sekä sivustoon satunnaisesti tarvittavien muiden päivitysten teko. Omistakin ajankohtaisteksteistä voi sopia. Jos tunnet kutsumusta toimimaan virkanörttinä paikalla, joka avaa näkymiä helsinkiläisen siirtolapuutarhaliikkeen nykyhetkeen, ota yhteyttä Aluejärjestön puheenjohtajaan Maarit Louekariin m_loue(at)hotmail.com
Jäsenkirje 2 (17.9.2019)
Hei, unohdin postitusmateriaalista Jäsenkirjeen, se on jäsensivulla. Otan koipoita syyskokoukseen.
Haketuspaikka auki (24.6.2019)
Haketuspaikalle voi viedä RISUJA
Jos sinulla on kysyttävää hallitukselta eikä asiallasi ole kiire, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen pakilasiirtolapuutarha(at)gmail.com mutta jos haluat ratkaisun heti esim. avainongelmaan, voit soittaa numeroon 050 4368 233.
Jumppa (17.6.2019)
Vihdoinkin se alkaa. Maanantaina kerhotalolla jumppaa klo 18-19 vetäjänä Harriet.
Hiekkaa (30.5.2019)
Hiekkaa on vanhan huoltorakennuksen takana suursäkeissä. Merkkaa hakemasi hiekka kentällä olevaan vihkoon.
Se on 0408713109
2 kpl Kaivopolun puoleiset miesten ja naisten vessat käytössä
Jotta saamme hoidettua kaikki siirtolapuutahan pyörittämiseen liittyvät tehtävät, tarvitsemme myös vapaaehtoisia niitä hoitamaan. Talkoisiin lisää tekijöitä, toimikuntiin jäseniä. Lähde rohkeasti mukaan! Meidän kaikkien pitää miettiä, teemmekö yhteisiä töitä porukalla itse vai palautetaanko talkoomaksu ja teetetään työt muilla. T. Kalevi
Kanin metsästys (22.11.2018)