Jäsenille

Kirjaudu tästä suljetuille jäsensivuille

(Vinkki: voit kirjautua jäsensivuille myös joka sivun alalaidassa yhdistyksen nimen edessä olevaa copyright-merkkiä klikkaamalla)

Liitä sähköpostiosoitteesi jäsenrekisteriin

Jos olet yhdistyksen varsinainen tai perhejäsen, voit ilmoittaa tällä lomakkeella myös sähköpostiosoitteesi yhdistyksen jäsenrekisteriin. Yhdistyksen säännöissä kerrotaan mm. jäsenyyden ehdoista.

Ainoastaan sähköpostiosoitteensa ilmoittaneet liitetään kotisivujen sähköiseen jäsenrekisteriin, johon kuuluvat voivat itse päivittää myös muut jäsenrekisterissä olevat yhteystietonsa kirjautumalla suljetuille jäsensivuille.

Lomakkeella ilmoitettu sähköpostiosoite toimii jatkossa, tietojen tarkistamisen jälkeen jäsensivujen käyttäjätunnuksena. Tarkistamisen viive voi olla jokunen päivä. Salasanan voi vaihtaa itse. Jäsensivuille laitetaan myöhemmin myös mm. syys- ja kevätkokousmateriaalit jäsenille etukäteen nähtäväksi.

Erikseen niin sovittaessa myös kokouskutsut voitaisiin jatkossa lähettää sähköpostiosoitteensa ilmoittaineille vain sähköpostitse. Sähköpostikutsussa olisi linkki jäsensivuilla oleviin kokousmateriaaliin. Näin voisimme säästää paperia sekä tulostus- ja postituskuluja!

Huom! Alla olevalla lomakkeella ei voi tehdä liittymispyyntöä yhdistyksen jäseneksi, vaan ainoastaan jo jäseneksi hyväksytyt voivat ilmoittaa sillä sähköpostiosoitteensa, puhelinnumeronsa ja muut yhteystiedot. HUOM! Osoitteenmuutokset tulee tehdä aina kirjallisesti rekisterinylläpitäjälle pakilan.rekisteri@gmail.com

Sähköpostiosoitteen ilmoittaminen jäsenrekisteriin

(Lähetä jäsenhakemus = lähetä tiedot)