Jäsenille

Kirjaudu tästä suljetuille jäsensivuille

(Vinkki: voit kirjautua jäsensivuille myös joka sivun alalaidassa yhdistyksen nimen edessä olevaa copyright-merkkiä klikkaamalla)

Liitä sähköpostiosoitteesi jäsenrekisteriin

Jos olet yhdistyksen varsinainen tai perheenjäsen, voit ilmoittaa tällä lomakkeella sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi yhdistyksen jäsenrekisteriin. Ainoastaan sähköpostiosoitteensa ilmoittaneet liitetään kotisivujen sähköiseen jäsenrekisteriin ja sisäänpääsyyn jäsenten sivuille.  Yhdistyksen säännöissä kerrotaan mm. jäsenyyden ehdoista.

Lomakkeella ilmoitettu sähköpostiosoite toimii tietojen tarkistamisen jälkeen jäsensivujen käyttäjätunnuksena. Tarkistamisen viive voi olla useampi päivä. Salasanan voi vaihtaa itse. Jäsensivuille laitetaan mm. syys- ja kevätkokousmateriaalit jäsenille etukäteen nähtäväksi.

Jättämällä sähköposti osoitteesi hyväksyt, että yhdistys saa lähettää sähköisesti tiedotteita, laskuja, kokouskutsuja ja muita liitteitä. Tulemme siirtymään jollakin aika välillä täysin sähköiseen viestintään. Näin voisimme säästää paperia sekä tulostus- ja postituskuluja! Tästä tiedotetaan vielä erikseen hyvissä ajoin.

Huom! Alla olevalla lomakkeella ei voi tehdä liittymispyyntöä yhdistyksen jäseneksi, vaan ainoastaan jo jäseneksi hyväksytyt voivat ilmoittaa sillä sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa. HUOM! Osoitteenmuutokset tulee tehdä aina sähköpostitse rekisterinylläpitäjälle: rekisteri@pakilansiirtolapuutarha.fi

Sähköpostiosoitteen ilmoittaminen jäsenrekisteriin

(Lähetä jäsenhakemus = lähetä tiedot)