Palvelut

Kerhotalo

Kerhotalo on kesällä täynnä tapahtumia. Joka sunnuntaisen kesäkahvilan ja kirjaston lisäksi kerhotalolla järjestetään kesäkino-iltoja, jumppaa, joogaa, diskoja, karaoke-iltoja ja muita juhlia. Kerhotalolla pidetään myös juhannus- ja elojuhlat, yhdistyksen vuosikokoukset keväällä ja syksyllä sekä muita yhteisiä tilaisuuksia.

Kerhotalo on ilmaiseksi varattavissa kaikille mökkiläisille avoimiin tilaisuuksiin ja vuokrattavissa siirtolapuutarhureiden yksityiskäyttöön. Katso tarkemmin: Kerhotalon käyttö- ja vuokrausehdot.

Kerhotalo on rakennettu vuonna 1973 ja sitä on remontoitu talkoovoimin entistä ehommaksi aivan viime vuosina.

Kesäkahvila ja kirjasto

Kesäsunnuntaisin klo 11-14 noin kesäkuun alusta elokuun puoliväliin kerhotalolla.

Sauna ja uimaranta

Pakilan siirtolapuutarhan sauna lämpiää kesäisin siirtolapuutarhureille. Saunan lämmitysajat jaetaan mökkiläisille ja ne ovat nähtävissä ilmoitustaululla.

Yhdistyksen jäsenet voivat vuokrata saunaa omiin yksityistilaisuuksiin. Katso tarkemmin: Saunan vuokrausehdot.

Pakilan siirtolapuutarhan saunaranta on tarkoitettu vain siirtolapuutarhureille, sauna-aikoina vain saunojille.

Kivenheiton päässä on myös kaikille avoin Pakilan uimaranta. Uimarannalla ei ole valvontaa.

Saunan aikataulut löytyvät jäsensivuilta

Suihkut ja pesutupa

Huoltorakennuksen suihkuihin voi lunastaa käyttöoikeuden päivittämällä mökin iLoq-avaimen tätä varten avainvastaavalla. Huoltorakennuksessa on myös varattava pesutupa, jonka käyttöön tarvitsee myös avaimen.

Pakilan saunaranta