Pakilan siirtolapuutarha - suurin ja kaunein

Uutisia

Helsingin Siirtolapuutarhojen Aluejärjestö toimii kaikkien yhdeksän helsinkiläisen siirtolapuutarhan yhteistyöelimenä. Se välittää tietoa, antaa lausuntoja ja keskustelee kaupungin kanssa siirtolapuutarha-asioista. Aluejärjestö etsii nyt henkilöä nettisivujensa https://www.helsinginsiirtolapuutarhat.fi/ uudeksi hoitajaksi. Hommaan kuuluu ajankohtaisten asioiden lisääminen mm Aluejärjestön hallitukselta ja Siirtolapuutarhaliitosta tulevien ohjeiden ja valmiiden tekstien perusteella sekä sivustoon satunnaisesti tarvittavien muiden päivitysten teko. Omistakin ajankohtaisteksteistä voi sopia. Jos tunnet kutsumusta toimimaan virkanörttinä paikalla, joka avaa näkymiä helsinkiläisen siirtolapuutarhaliikkeen nykyhetkeen, ota yhteyttä Aluejärjestön puheenjohtajaan Maarit Louekariin m_loue(at)hotmail.com
Jäsenkirje 2 (17.9.2019)
Hei, unohdin postitusmateriaalista Jäsenkirjeen, se on jäsensivulla. Otan koipoita syyskokoukseen.
Haketuspaikka auki (24.6.2019)
Haketuspaikalle voi viedä RISUJA
Jos sinulla on kysyttävää hallitukselta eikä asiallasi ole kiire, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen pakilasiirtolapuutarha(at)gmail.com mutta jos haluat ratkaisun heti esim. avainongelmaan, voit soittaa numeroon 050 4368 233.
Jumppa (17.6.2019)
Vihdoinkin se alkaa. Maanantaina kerhotalolla jumppaa klo 18-19 vetäjänä Harriet.
Hiekkaa (30.5.2019)
Hiekkaa on vanhan huoltorakennuksen takana suursäkeissä. Merkkaa hakemasi hiekka kentällä olevaan vihkoon.
Se on 0408713109
2 kpl Kaivopolun puoleiset miesten ja naisten vessat käytössä
Jotta saamme hoidettua kaikki siirtolapuutahan pyörittämiseen liittyvät tehtävät, tarvitsemme myös vapaaehtoisia niitä hoitamaan. Talkoisiin lisää tekijöitä, toimikuntiin jäseniä. Lähde rohkeasti mukaan! Meidän kaikkien pitää miettiä, teemmekö yhteisiä töitä porukalla itse vai palautetaanko talkoomaksu ja teetetään työt muilla. T. Kalevi
Kanin metsästys (22.11.2018)
Kania metsästetään alueella talvi-aikaan
Metsänreunan mökkiin on murtauduttu vintin ikkunan kautta. Mökistä oli viety matkatelevisio. Käykää katsomassa mökillänne onko kaikki kunnossa.
Nettisivujen jäsentiedot ja jäsenrekisterin tiedot ovat ristiriitaisia.