Kerhotalon vuokraus

Kerhotaloa vuokrataan Pakilan Siirtolapuutarhayhdistyksen jäsenille yksityistilaisuuksia varten. Vilkkaimpana mökkikuukautena heinäkuussa tiloja ei vuokrata ollenkaan yksityistilaisuuksiin.

Kerhotalotoimikunnan vetäjä huolehtii kerhotalon vuokrauksesta, ohjeistaa tilojen ja laitteiden käytöstä sekä antaa tarvittavat yhteystiedot.

Lauantaiksi tilan vuokrannut sopii sunnuntain kesäkahvilan pitäjän kanssa käytännön järjestelyistä liittyen mm. valmisteluihin, jääkaappien käyttöön sekä siivoukseen. Vasemman puoleinen jääkaappi on pääsääntöisesti varattu kesäkahvilaa varten.

Mikäli vuokraaja rikkoo, sotkee tms. kerhotalon ja sen ympäristön omaisuutta, hän on korvausvelvollinen. Hallitus määrittelee korvauksen suuruuden.

Vuokrausajat ja hinnasto (ei heinäkuussa)

• ma-to ja su klo 16.00-24.00 tai sopimuksen mukaan 150 €  (siivous saman pv:n aikana)
  • perjantai klo 12.00-24.00 tai sopimuksen mukaan 250 €
  • perjantai puolikas päivä 150 € (max 8h) (siivous la klo 9.00 mennessä)
  • lauantai klo 9.00-24.00 tai sopimuksen mukaan 300 €
  • lauantai puolikas päivä 150 € (max 8h) (siivous su klo 06.00 mennessä)
  • pihateltta 100 € (jos vaatii pystytyksen)
  • ulkogrilli 50 € (sisältää kaasun)

Kerhotalon vuokra maksetaan yhdistyksen tilille viimeistään viikkoa ennen vuokraamisajankohtaa.

Maksun viitetietoihin laitetaan vuokraajan nimi,  mökkinumero- ja polku ja vuokrauspäivä. Laita myös maininta että on kyseessä kerhotalon vuokraus.

Tili: Pakilan siirtolapuutarhayhdistys FI16 8000 1001 3404 97

Käyttö ja ohjeet

Avaimet

Kerhotalotoimikunnan vetäjä tai hänen valtuuttamansa henkilö luovuttaa kerhotalon avaimen tilaisuuden vuokraajalle. Avain palautetaan takaisin hänelle sopimuksen mukaan.

Kerhotalon ulko-ovet

Tilaisuuden järjestäjän on huolehdittava huolellisesti ulko-ovien sulkemisesta ja valojen sammuttamisesta poistuessaan kerhotalolta. Myös huoltorakennusten vessat on lukittava.

Kerhotalon valaistus, äänentoisto ja -videolaitteiden käyttö

Valaistuksen, äänentoiston ja videolaitteiden käytöstä tulee sopia seuraavien vastuuhenkilöiden kanssa:
-  Lassi Lager (mökki 208) Jyrki Levä (mökki 232)
-  Nipa Nieminen (mökki 18)
Tarkemmat yhteystiedot vastuuhenkilöistä antaa vuokranantaja.

Keittiön käyttö

Kerhotalon keittiö astioineen ja tavaroineen on sopimuksen mukaan vuokraajan käytössä.  Keittiön laitteiden käytöstä on omat ohjeet. Astiat ja tavarat tulee käytön jälkeen pestä ja palauttaa omille paikoille. Rikkoontuneista astioista ja tavaroista tulee ilmoittaa kerhotalotoimikunnan vetäjälle.

Kerhotalon pyyhkeitä ja/tai pöytäliinoja käytettäessä on ne pestävä ja palautettava silitettyinä viikon kuluessa. Huoltorakennuksen maksullista pesukonetta voi käyttää pesuun.

Pihateltta

Teltan tarpeesta tulee sopia etukäteen isännän kanssa.

Ulkogrilli

Ulkogrillin käytöstä tulee sopia etukäteen isännän kanssa. Grillin käytössä tulee noudattaa yleisiä paloturvallisuusohjeita.

Kerhotalon siivous

Kerhotalo  tulee siivota hyvin tilaisuuden päätteeksi ja luovuttaa se samassa kunnossa kuin se oli tilaisuuden alkaessa. Siivouksessa saa käyttää kerhotalon siivoustarvikkeita ja -aineita.​ ​Vuokraaja vastaa myös piha-alueen siistimisestä tilaisuuden jälkeen (mm. tupakantumpit).  Roskat on vietävä Pakilan rantatien varrella olevaan yhdistyksen jätepisteeseen. Jätteet on lajiteltava.

Vessojen siivous

Huoltorakennusten wc:t tulee siivota tilaisuuden päätteeksi.

Käyttäytyminen kerhotalolla

Kerhotalon käytössä tulee noudattaa Pakilan siirtolapuutarhan yleisiä järjestyssääntöjä. Erityisesti tulee muistaa huolehtia hiljaisuuden turvaamisesta muille mökkiläisille ja rauhasta klo 23.00 alkaen. Tupakointi sisätiloissa on kielletty.

Vältä autoilua siirtolapuutarha-alueella

Tarpeetonta autolla ajoa tulee välttää, sallittua on vain tavaroiden kuljetus kerhotalolle. Muista noudattaa autolla ajaessa varovaisuutta ja sallittua ajonopeutta.
HUOM. Autojen parkkeeraus kerhotalon pihalla, kuten koko alueella, on kielletty.

Anne Runsas (mökki Jalavapolku 200) 040 7503066
runsasanne@gmail.com