Hallituksen kokoustiedote 2/2021

Sari Porkka, hallituksen ulkopuolinen taloudenhoitaja

Lassi Lager, vierailija

NETTISIVU-UUDISTUS

Lassi Lager esitteli hallitukselle yhdistyksen kotisivut, jotka on nyt vaihdettu Yhdistysavaimen uuteen versioon. Vanhojen sivujen tiedot ja tiedostot löytyvät kaikki edelleen myös uusilta sivuilta. Valitettavasti uudessa versiossa menetettiin mahdollisuus hallituksen omaan uutispalstaan, joten jatkossa hallituksen kokoustiedotteet löytyvät samalta palstalta kuin muutkin tiedotteet ja uutiset.

TALOUSASIAT

Yhdistyksen taloudellinen tilanne on hyvä. Sähkölaskuja on maksamatta vuosilta 2019 ja 2020 noin kaksituhatta euroa.

Hallitus hyväksyi tilinpäätöksen 2020.

YHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUS 2021

Kevätkokous siirtyy myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan terveysturvallisuuden ja jäsenten kokoukseen osallistumisten yhdenvertaisuuden vuoksi. Myös useissa muissa helsinkiläisissä siirtolapuutarhayhdistyksissä on päädytty samaan ratkaisuun.

Hyväksyttiin jäsenkirje 1/2021 ja vuosikertomus 2020.  Vaikka kevätkokous pidetään myöhemmin, hallitus päätti lähettää kokousmateriaalit ja laskut jäsenille normaaliin tapaan.

TOIMIKUNNAT

Lastentoimikunta: Päivi Seikkula valittiin lastentoimikunnan hallituksen yhteyshenkilöksi.

Rakennustoimikunta on saanut 1 rakennuslupahakemuksen, jotka hyväksyttiin hallituksessa. Rakennusohjeet hyväksyttiin korjauksin. Rakennuslupahakemuksen sähköistä lomaketta viimeistellään.

HALLITUKSEN TYÖSEMINAARI

Hallituksen työseminaari 13.2. peruttiin. Työseminaari järjestetään 24.4.

ARKISTONMUODOSTUSSUUNNITELMA

Pspy:n arkistonmuodostussuunnitelma hyväksyttiin.

MUUT ASIAT

Annu Brotherus hoitaa vuoden 2021 yhdistyksen puheenjohtajuutta, varapuheenjohtajana toimii Niklas Koppatz.

ILMOITUSASIAT

Suomen siirtolapuutarhaliitto ry

• 10.4. Yhdistystoiminnan kurssi “Eurot ojennukseen”
  • Lepaan kurssin 2021 järjestäminen on vielä vahvistamatta