Hallituksen kokoustiedote 3/2021

Aura Loikkanen, jäsen, sihteeri

Nipa Nieminen, jäsen

Päivi Seikkula, jäsen

Yhdistyksen taloudellinen tilanne on vakaa.

Hallitus käsitteli toiminnantarkastaja Anneli Vuoristo-Salosen huomautukset ja on antanut hänelle kirjallesti vastaukset.  Hallituksen kiinnittää entistä tarkempaa huomiota ostolaskujen käsittelyyn ja dokumenttien oikeellisuuteen mm. päivämäärien suhteen.

Ryhmämaksun eräpäiväksi päätettiin 30.4. ja maanvuokran 30.6. Vuoden 2019 erääntyneet sähkölaskut lähetetään muun kevätpostin mukana ja ne tulee maksaa välittömästi. Keväällä toimitetaan mahdolliset rästilaskut postilaatikoihin.

TYÖNTEKIJÖIDEN PALKKAUS JA PALVELUJEN OSTOT

Päätettiin palkata:

- isännäksi Tomi Friman ajalle 1.5.-30.9.2021

- hallinnolliseksi isännäksi Juha (Zakke) Saukkonen ajalle 1.4.-31.10.2021

- ruohon leikkaajaksi Benny Eriksson 17.5.-17.10 .2021

- wc- ja suihkutilojen siivous Skyrider Beauty -nimiseltä yritykseltä (Riitta Saukkonen) ajalle 1.5.-30.9.2021

- vesihuolto Suomen Talotekniikka Oy:ltä tuntityönä. Isäntä hoitaa yhdistyksen vastuulla olevat pienet korjaukset oman osaamisensa puitteissa.

SALAOJAT

Keskusteltiin salaojien korjaustarpeesta. Todettiin, että salaojat kuuluvat Helsingin kaupungin vastuulle. Yhteistyökokous kaupungin kanssa on suunniteltu pidettäväksi 24.3. Asia otetaan jälleen kerran esille tässä kokouksessa. Päätettiin, että Juha Saukkonen ja Niklas Koppatz osallistuvat yhdistyksen edustajina kokoukseen.

VANHAN HUOLTORAKENNUKSEN REMONTTI

Vanhan huoltorakennuksen ovet pitää korjata, maalata rakennus, korjata miesten toinen wc toimivaksi ja rakentaa vessojen välissä olevaan ”käytävään” paperivarasto. Hallitus pyytää tarjouksia korjausten tekoon.

Yhdistys on hankkinut uudet yhdistyksen sähköpostiosoitteet ja yhteisen verkkotyötilan Google Workspacen Louhi Oy:ltä, joka tarjoaa palvelulle suomenkielisen tuen. Jatkossa yhdistyksen sähköpostit (puheenjohtaja, sihteeri, rekisteri, taloudenhoitaja ja hallinnollinen isäntä) ovat yhdistyksen omistuksessa. Samoin työtilaan tallennetut tiedot ovat yhdistyksen ja siten tarpeen mukaan yhdistyksellä on pääsy tietoihin samoin kuin sähköposteihin. Tällä vähennämme henkilöriskejä tulevaisuudessa.

Uudet sähköpostiosoitteet ovat:

puheenjohtaja@pakilansiirtolapuutarha.fi

rekisteri@pakilansiirtolapuutarha.fi

sihteeri@pakilansiirtolapuutarha.fi

taloudenhoitaja@pakilansiirtolapuutarha.fi

isanta@pakilansiirtolapuutarha.fi

Päätettiin, että yhdistyksen kevätpostituksen hoitaa viime vuoden tapaan Mailhouse-yritys. Puheenjohtaja hoitaa materiaalin postitusfirmaan.

SEURAAVA KOKOUS

Hallituksen työseminaari ja seuraava kokous pidetään 24.4. alkaen klo 13. Hallitus järjestää tarpeen mukaan sähköpostikokouksen liittyen vanhan huoltorakennuksen remonttiin.